اوکراین, وقت سفارت

وقت سفارت اوکراین متفاوت تر از بقیه سفارتها

وقت سفارت اوکراین

وقت سفارت اوکراین اولین قدم برای اخذ ویزای اوکراین می باشد. سالانه افراد متعددی برای سفر به کشورهای اروپایی اقدام به اخذ ویزا می نمایند, چرا که اخذ ویزای اروپایی و مخصوصا عضو پیمان شینگن- کشورهای شامل قرار داد ویزای شینگن دارای مزایای بسیاری نیز می باشد. یکی از این کشورهای اروپایی اوکراین می باشد که سالانه افراد بسیاری را جهت اخذ ویزای این کشور جذب می کند.

وقت سفارت اوکراین

جالب است بدانید که اوکراین طبق اطلاعیه سازمان جهانی رتبه هشتم را از نظر تعداد گردشگران دارد. چرا که این کشور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که برای عموم مردم در سراسر جهان جذاب است و سالانه افراد بسیاری را به صورت گردشگر در خود می بیند. به همین خاطر افراد برای دریافت ویزای این کشور اقدام می نمایند.

تعیین وقت سفارت اوکراین

اما باید بدانید که برای دریافت ویزای موردنظر خود باید ابتدا وقت سفارت را تعیین کرده باشید چرا که برای اجازه ورود به اوکراین ابتدا باید وقت سفارت را داشته باشید. به همین خاطر ما در این مقاله به چگونگی تعیین وقت سفارت اوکراین خواهیم پرداخت تا شما با نحوه وقت سفارت آشنا شوید.

سیستم نوبت دهی سفارت اوکراین

همانطور که می دانید سیستم نوبت دهی سفارت اوکراین با دیگر کشورها متفاوت می باشد چرا که تاریخی که برای شما تعیین می شود بستگی به تعداد مراجعه کنندگان و درخواست دهنده های ویزا دارد که این موضوع برای هر کشورو هر سفارتی متغیر می باشد.

شما زمانی که قصد سفر و یا مهاجرت به کشور اوکراین را داشته باشید، باید برای ورود به این کشور اجازه دریافت کنید که این اجازه با صدور ویزا امکان پذیر می باشد اما برای آنکه بتوانید درخواست ویزا بدهید باید ابتدا وقت سفارت اوکراین را تعیین نمایید تا در تاریخ مشخص شده و در ساعت مشخص شده در سفارت حضور داشته باشید. اما باید خاطر نشان کنیم که بعد از تعیین وقت سفارت اوکراین شما باید تمام مدارکی که برای ویزای درخواستی نیازمند هستید را تکمیل نمایید چرا که هر گونه نقصی در پرونده شما سبب رد درخواست شما خواهد شد پس در این موضوع دقت کرده و می توانید از افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه بالایی دارند کمک گیرید.

شما برای تعیین وقت سفارت اوکراین می توانید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام نمایید. کشور اوکراین در اکتبر سال 1992 میلادی فعالیت خود را در ایران آغاز نمود و سفارت خود را بنا کرد. به همین خاطر شما می توانید به راحتی بعد از تعیین وقت سفارت اوکراین جهت درخواست ویزای اوکراین به صورت حضوری اقدام نمایید.

آدرس سفارت اوکراین در ایران

ایران, تهران, خیابان شهید با هنر, کوچه باقری پلاک 10

شماره تماس : ۰۲۱-۲۲۲۷۲۲۶۵۸

ساعت کاری سفارت اوکراین از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعات 9 الی 13 و 14 الی 18 می باشد و همین طور ساعات کاری در روزهای پنجشنبه از ساعات 9 الی 13 می باشد. توجه داشته باشید که زمانی که وقت سفارت اوکراین را تعیین می کنید باید در همان ساعت مشخص شده حداکثر ده دقیقه قبل از آن به سفارت مراجعه نمایید چرا که اگر زود تر از ساعت بروید کار شما را انجام نداده و اگر دیرتر بروید هم به همین صورت خواهد بود پس در نتیجه زمان بسیار حائز اهمیت می باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *