آمریکا, وقت سفارت

مناسب ترین زمان برای گرفتن وقت سفارت آمریکا

وقت سفارت آمریکا

با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا با چگونگی گرفتن وقت سفارت آمریکا آشنا شوید. برای هرکدام از راه های اقامتی آمریکا مانند: اقامت تحصیلی اقامت کاری یا اقامت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا باید وقت سفارت را تعیین کنید شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  وقت سفارت آمریکا با مشاوران ما از طریق تلفن در تماس باشید.

وقت سفارت آمریکا

یکی از کشورهایی که در بین مردم به عنوان یک ابر قدرت شناخته شده است کشور آمریکا می‌باشد. این کشور به عنوان متنوع‌ترین کشور از نظر تنوع نژادی گوناگون شناخته شده می‌باشد، سالانه افراد بسیار زیادی در فکر مهاجرت به این کشور توسعه یافته و درجه یک می‌باشند اما شرایط برای همه مردم یکسان نیست، دریافت ویزا که با تعیین وقت سفارت آمریکا امکان‌پذیر می‌باشد برای مردم ایران به سختی انجام می‌پذیرد، ما در این مقاله چگونگی گرفتن وقت سفارت آمریکا را برایتان شرح خواهم داد تا افرادی که علاقه‌مند به دریافت ویزا این کشور می‌باشند بتوانند با گرفتن وقت سفارت آمریکا استارت کار را بزنند.

آمریکا به عنوان سومین کشور پرجمعیت دنیا شهرت یافته است و سومین کشور پهناور جهان می‌باشد و به همین منظور افرادی که در صدد اخذ ویزای این کشور می‌باشند باید بدانند که کشوری را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند که خواهان زیادی دارد و باید در این امر تمام تلاش خود را انجام دهند.

به طور کلی باید بگوییم هر فرد خارجی که شهروند آمریکایی نباشد و بخواهد به این کشور بیاید باید ویزای مورد نظر را اخذ نماید تا اجازه ورود به او داده شود، شما باید هدف خود را از اخذ ویزا آمریکا مشخص نمایید، ویزاهای غیر مهاجرتی به صورت ویزای موقت برای شما صادر می‌گردد و ویزاهای مهاجرتی به معنای دریافت اقامت دائم می‌باشد و شما باید مشخص نمایید که ویزای شما مهاجرتی و یا غیر مهاجرتی می‌باشد.

نحوه گرفتن وقت

نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا به صورت آنلاین و اینترنتی می‌باشد و شما می‌توانید با مراجعه به سایتhttps://www.usvisainfo.com تمام وقت‌های آزاد برای ایرانیان را مشاهده نمایید البته شایان ذکر می‌باشد که کشور عزیزمان با توجه به شرایطی که پیش آمد دیگر سفارت آمریکا در ایران فعالیتی ندارد و شما باید از طریق کشورهای همسایه مانند ترکیه، ارمنستان، دبی اقدام به تعیین وقت سفارت و مصاحبه نمایید.

توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی بهتر است که جهت درباره ویژگی‌های عکس خود اقدام کنید و درباره اندازه و نوع آن اطلاعاتی کسب نمایید و بعد از آن به صورت اینترنتی جهت تعیین وقت سفارت آمریکا اقدام نمایید که با ایجاد یک حساب کاربری امکان‌پذیر می‌باشد و شما باید فرم مربوطه را تکمیل کرده و اطلاعاتی که از شما خواسته می‌شود را به دقت پر کنید و بعد از آن وقت‌های آزادی که برای سفارت وجود دارد مشاهده خواهید کرد و در تاریخ مشخص شده باید مدارک را تکمیل شده ارائه دهید.

وقت سفارت آمریکا در دبی

برای دریافت وقت سفارت در دبی باید توجه داشته باشید که هزینه‌هایی که بایت وقت سفارت آمریکا پرداخت می‌کنید قابل استرداد نمی‌باشند و مدت نوبت‌دهی در سفارت آمریکا در دبی به تعداد مراجعه‌کنندگان ویزا و درخواست‌کنندگان ویزای مورد نظر بستگی دارد و اگر به طور مثال شما ویزای تحصیلی را انتخاب کرده باشید زمان وقت سفارت در دبی برای شما نزدیک‌تر خواهد بود چرا که تعداد مراجعه‌کنندگان کمتر از تعداد مراجعه‌کنندگان برای ویزاهای دیگر است.

وقت سفارت آمریکا در آنکارا

در خصوص وقت سفارت آمریکا در آنکارا باید عرض نماییم که مهم‌ترین موضوعی که برای متقاضیان وقت سفارت آمریکا حائز اهمیت می‌باشد مدت زمان نوبت‌دهی است، این موضع غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد چرا که امکان دارد شما در زمان تعیین وقت سفارت آمریکا ببینید که روز بعد از تاریخ مشخص شده به شما نوبت مصاحبه داده خواهد شد و در برخی موارد هم متأسفانه تا چند ماه تمام وقت‌ها پر شده است.

این موضوع تنها به دلیل تعداد درخواست‌کنندگان ویزا می‌باشد و بی‌شک می‌توان گفت که تمام نوع ویزاهای درخواستی آمریکا پر طرفدار می‌باشد به جز ویزاهای تحصیلی و متقاضیان دریافت گرین کارت، در این دو صورت می‌توانید امید داشته باشید که زمان جلوتری برای مصاحبه برایتان مشخص شود.

البته این موضوع هم نیز شایان ذکر می‌باشد که کنسولگری‌ها تأثیر خود را بر تمرکز بروی کاهش و یا افزایش یک نوع ویزا می‌گذارند و پس زمان که می‌خواهید برای ویزای خود اقدام نمایید حتماً قبل از آن از شرایط آن ویزا از کنسولگری که می‌خواهید از آنجا اقدام نمایید اطلاعاتی جمع آوری نمایید.

مصاحبه با سفارت آمریکا

بعد از تعیین وقت سفارت در یکی از کشورهای دبی، ترکیه و یا ارمنستان شما باید مدارک لازم را جهت اخذ ویزا ارائه دهید، این مدارک باید به صورت کامل تکمیل شده باشد تا مشکلی در صدور ویزا نداشته باشد، بعد از ارائه مدارک با شما مصاحبه‌ای انجام می‌شود، در طی این مصاحبه افسر ویزا به دقت شما را زیر نظر خواهد گرفت تا ببیند شما صلاحیت اخذ ویزا را خواهید داشت و یا خیر.

پس در زمان مصاحبه با سفارت آمریکا باید دقت لازم را داشته باشید که خطایی از شما سر نزد که خوشایند افسر ویزا نباشد، طبق قوانین سفارت آمریکا رفتار و گفتار متقاضی نقش تعیین کننده‌ای در تصمیم‌گیری افسر ویزا خواهد داشت.

نکته مهم دیگری که در زمان مصاحبه با سفارت آمریکا باید به آن توجه داشته باشید این است که بعد از ارائه مدارک از شما انگشت‌نگاری به عمل خواهد آمد، شایان ذکر می‌باشد که مدارک برای بررسی بیشتر نیاز به زمان دارند به همین خاطر شماره پرونده‌ای به متقاضی داده خواهد شد تا بتواند پیگیری نماید.

بعد از بررسی انجام شده توسط سفارت آمریکا بر روی مدارک و بعد از آنکه مدارک به تائید برسد کنسولگری به متقاضی اطلاع خواهد داد که در چه زمانی پاسپورت خود را جهت صدور ویزا تحویل دهد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *