فنلاند, مهاجرت

همه چیز درباره کشور فنلاند

در مورد فنلاند

“همه چیز در مورد کشور فنلاند” واژه ی بسیار مناسبی برای کسب اطلاعات کشور فنلاند و کشور های دیگر است. متقاضیان مهاجرت به اروپا همواره بدنبال اطلاعات مهاجرتی و اقامتی هستند، اما همه آنها اول تمایل دارند همه چیز در مورد فنلاند یا هر کشوری که می خواهند اقامت کنند را، بدانند. شاید با خواندن همه چیز در مورد کشور فنلاند متقاضی اقامت هلند تغییر عقیده داد و مهاجرت به فنلاند را انتخاب کرد. در این مقاله و نوشته قصد داریم در خصوص همه چیز در مورد کشور فنلاند مطالب و اطلاعات مختصری را به اشتراک بگذاریم. امیدواریم اطلاعات فوق برای شما عزیزان متقاضی مهاجرت مثمــر ثــمر واقع  شده باشد. در ادامه می پردازیم به بحث همه چیز در مورد کشور فنلاند…

همه چیز در مورد فنلاند

فنلاند کشوری در شمال قاره اروپا و یکی از زیبا ترین کشور های این قاره است. بیشتر افراد به قصد گردشگری به این سرزمین زیبا سفر می کنند. آب و هوای آن بسیار سرد می باشد اما این سرما به دلیل جریانات گلف استریم خیلی آزار دهنده نیست. آنچه که باید در مورد کشور فنلاند و تغییرات فصلی آن بدانید این است که، مناطق شمالی این کشور در زمستان کاملاً پوشیده از برف هستند و تقریباً دو ماه از سال هیچ خورشیدی در آسمان این مناطق قابل مشاهده نیست. همچنین در مناطق جنوبی در فصل زمستان طول روز بسیار کوتاه است و فقط به ۶ ساعت می رسد. بنابراین اگر شما فردی هستید که به تغییر ساعات شبانه روز عادت ندارید، فنلاند می تواند کمی برای شما آزار دهنده باشد.

طبیعت کشور فنلاند

در مورد کشور فنلاند باید گفت که این سرزمین زیبا، پوشیده از جنگل های کاج و آبشار های فصلی می باشد. مناظر زیبای آن به شدت متحیر کننده بوده و آن را به یکی از توریستی ترین کشور های دنیا تبدیل کرده است. بهترین زمان سفر در مورد کشور فنلاند، فصل تابستان و از ماه آوریل تا مه است. اما اگر شما از ورزش های زمستانی لذت می برید از ماه دسامبر تا مارس می تواند بهترین زمان برای شما باشد.

اگر می خواهید از مناظر زیبای تابستانه در کشور فنلاند لذت ببرید، ماه های ژوئن، جولای و آگوست می توانند بهترین ماه های سال برای این امر باشند. از جمله پدیده های بی نظیری که در کمتر جای می توان را مشاهده کرد، شفق قطبی می باشد که باعث جلب نظر بسیار از توریست ها می شود. زبان مردم این کشور سوئدی بوده و واحد پول آن ‌ها یورو می باشد. جمعیت فنلاند ۵٫۵ میلیون نفر است. این کشور با روسیه، استونی، نروژ، اتریش و سوئد هم مرز است.

در مورد کشور فنلاند و دریافت تابعیت فنلاندی

در مورد کشور فنلاند و درخواست تابعیت باید مراحل زیر را انجام داده تا بتوانید اقامت لازم را دریافت نمایید.

  • شخص باید برای سفارت هویت خویش را کاملاً آشکار کند و هیچ‌گونه مغایرتی بین فرم های پر شده او مشخصات شناسنامه ای و یا کارت ملی او نباشد.
  • سن او باید ۱۸ سال تمام بوده و اگر متأهل است، ازدواج وی در ایران به رسمیت شناخته شود. همچنین اگر سن او زیر ۱۸ سال باشد، باید اجازه نامه رسمی از قیم خود، ارائه دهد.
  • در مورد کشور فنلاند و دریافت اقامت دائم آن، شخص باید به مدت ۴ الی ۷ سال در خاک فنلاند اقامت موقت داشته و هر سال این اقامت را تمدید نماید. اینکه آیا ۵ سال برای دریافت اقامت کافی است یا ۷ سال بستگی به شرایط فرد دارد.
  • شخصی که درخواست ویزا و یا اخذ اقامت در فنلاند را دارد، باید از لحاظ کیفری مبرا بوده و بتواند این قضیه را آشکار کند.
  • عدم داشتن هر گونه بدهی به دولت اعم از مالیات، قبض های جریمه و.. .
  • داشتن نامه تمکن مالی برای دریافت ویزا بسیار مهم است. در غیر این صورت، باید برای سفارت مشخص کنید که منبع در آمد شما در فنلاند چیست.
  • داشتن مدارک زبان فنلاندی، سوئدی و یا انگلیسی لازم است.

در مورد کشور فنلاند و نحوه دریافت ویزا از این کشور باید اذعان کرد که، بعد از آماده سازی مدارک، شخص باید به سایت سفارت فنلاند مراجعه کرده و فرم های مربوطه را پر نمایید. لازم به ذکر است که گفته شود نباید هیچ‌گونه مغایرتی بین اطلاعات داده شده به سفارت با آن چیزی که روز مصاحبه از فرد می‌ پرسند، وجود داشته باشد. در غیر این صورت، نوبت سفارت وی کنسل و تا مدت‌ها نمی تواند برای رفتن به فنلاند اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا در کشور فنلاند

  • به همراه داشتن اصل مدارک شناسایی، مانند کارت ملی، شناسنامه و پاسپورتی که از اعتبار آن ۶ ماه مانده باشد.
  • اراده مدرک زبان تافل، آیلتس، فنلاندی و یا سوئدی. داشتن هر کدام از این مدارک برای دریافت ویزا کافی است.
  • دریافت نامه تمکن مالی از بانک
  • در صورت داشتن دعوت نامه کاری یا شخصی و یا پذیرش از دانشگاه، آن را باید روز مصاحبه همراه خود داشته باشید.
  • پرداخت هزینه های سفارت

در مورد کشور فنلاند و هزینه های زندگی در این کشور

در مورد کشور فنلاند و هزینه های زندگی در این کشور می توان گفت که، فنلاند نسبتاً گران بوده و هزینه اقامت در خوابگاه‌های آن که به نام هاستل معروف‌اند شبی بین ۲۵ الی ۳۵ یورو است. اما این هزینه بسته به شهر و نوع هتلی که شما رزرو می کنید متفاوت است. اگر شخص بخواهد در دامان طبیعت زندگی کند، اردوگاه های برای این کار وجود دارند. هزینه اقامت و چادر زدن در این اردوگاه ها با امکانات اولیه چیزی در حدود ۱۰ تا ۲۵ یورو است.

هزینه اقامت در هتل های ارزان شبی ۵۰ الی ۸۰ یورو و هزینه هتل های سطح متوسط ۱۰۰ یورو می باشد. برای رزرو هتل در مورد کشور فنلاند، نگرانی نداشته باشید، زیرا که اکثر آن ها از طریق سایت Airbnb قابل رزرو کردن می‌باشند.

مناطق گردشگری فنلاند

فنلاند یکی از زیبا ترین کشور های دنیا می باشد. جاذبه های طبیعی آن تقریباً چشم هر بیننده ای را جلب می کند. در این مقاله به برخی از جاذبه های توریستی آن اشاره می کنیم.

تامپری

این شهر سومین شهر بزرگ فنلاند می باشد. اما هنوز بافت سنتی خود را حفظ کرده است. در این شهر موزه تاریخ طبیعی و تالار افتخارات هاکی وجود دارد که بازدید کنندگان می توانند از آن جا دیدن کنند. برای کسانی که به ورزش هاکی علاقه ای ندارند، دیدن از پارک داک و باغ گیاه شناسی هیتنپا توصیه می شود.

مجموع جزایر اولاند

یکی از جاذبه های توریستی در مورد کشور فنلاند، وجود مجمع الجزایر اولاند است. در این جزایر موزه دریایی اولاند، قلعه باستانی متعلق به قرن ۱۴ استکهلم، داشتن مناظر طبیعی زیبا و همچنین یک کشتی قدیمی که تبدیل به موزه شده است، از جمله جاذبه های گردشگری در فنلاند است.

فینیش لیک لند

این منطقه پوشیده از دریاچه های بسیاری است. در این منطقه حدود ۵۵ هزار دریاچه به وسعت ۲۰۰ متر قرار دارد این ناحیه در مرکز و شرق فنلاند بوده و از جانب کوه ‌های سال ها سلکا احاطه شده است.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *