تحصیلی, مالتا

هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا

برخی از علاقمندان به زبان انگلیسی دوره های زبان انگلیسی در مالتا را انتخاب می کنند چرا که کشور مالتا دارای بهترین کالج های زبان انگلیسی در دنیا می باشد. از آنجایی که زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی این کشور می باشد، تدریس زبان به شیوه ای حرفه ای و مدرن به متقاضیان ارائه می گردد، ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص میزان هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا مطالبی را برای دوستداران آموزش زبان ارائه هیم تا از هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا مطلع شوند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا

همانطورکه می دانید برای گذراندن دوره های آموزشی زبان باید هزینه ای را در نظر بگیرید اما این هزینه ها با توجه به نوع کالج زبان متغیر می باشد چرا که برخی از کالج ها به صورت دولتی می باشد و به صورت رایگان است اما برای افرادی که بومی می باشند، افراد خارجی که می خواهند دوره های زبان را در این کالج ها سپری کنند باید هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا را پرداخت نمایند اما هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا و در این کالج ها به نسبت کالج های خصوصی کمتر می باشد.

کالج زبان انگلیسی در قبرس

یکی از کشورهای انگلیسی زبان قبرس می باشد با توجه به اینکه این کشور زبان رسمی انگلیسی نمی باشد اما اکثر مردم در این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند چرا که این کشور مستعمره بریتانیا بوده است به همین خاطر افرادی که خواهان آموزش زبان انگلیسی می باشند می توانند به راحتی در کالج زبان انگلیسی در قبرس مشغول به تحصیل شوند و مدرک معتبری را نیز اخذ نمایند.

شایان ذکر می باشد که هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا با کالج زبان انگلیسی در قبرس تقریبا برابری دارد و می توانید مطمئن باشیدکه سطح آموزش آنها نیز برابر است.

ویزای مالتا

کشور مالتا به عنوان یکی از پر طرفدار ترین کشورهایی می باشد که متقاضیان بسیاری در صدد اخذ ویزای مالتا می باشند، روش های مهاجرت به این کشور زیبا و کوچک بسیار است اما یکی از ویزاهای پرطرفدار این کشور ویزای مالتا برای دانشجویان می باشد که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها و یا قصد گذراندن دوره های زبان در این کشور را دارند نیز می باشد.

افرادی که قصد گذراندن دوره های زبان در مالتا را دارند باید بدانند که هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا با هزینه اخذ ویزای مالتا متفاوت است و باید برای دریافت ویزای مالتا هزینه های سفارت را پرداخت نمایند.

همانطور که گفتیم ویزای دانشجویی مالتا یکی از محبوب ترین نوع ویزاها به حساب می اید اما برای اخذ ویزای مالتا باید از سفارت اتریش در تهران وقت بگیرید چرا که مالتا در ایران سفارت ندارد و تمام امور مربوط به مالتا در سفارت اتریش انجام می گیرد و اگر شما خواهان اخذ ویزای مالتا می باشید باید از طریق سفارت اتریش در تهران اقدام به اخذ ویزای مالتا نمایید.

پذیرش دوره های زبان در مالتا

برای گذراندن دوره های زبان در مالتا باید این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید این دوره برای شما کوتاه تر باشد و زمان کمتری را برای آن صرف کنید بهتر است که قبل از اقدام برای آموزش دوره های زبان انگلیسی در مالتا بهتر است که دوره زبان کوتاهی را در کشور عزیزمان ایران سپری نمایید.

اگر شما سطح کمی از زبان انگلیسی را بدانید می توانید به راحتی دوره های آموزش زبان انگلیسی در مالتا را در کمترین زمان سپری نمایید و در آزمون حد نصاب نمره را کسب نمایید به همین خاطر قبل از پذیرش دوره های زبان در مالتا بهتر است که سطح زبان خود را کمی بالا ببرید البته شایان ذکر است که برای اخذ پذیرش دوره های زبان در مالتا به هیچ عنوان شما نیاز به مدرک زبان ندارید و بدون هیچ مدرکی می توانید در این دوره ها شرکت نمایید.

برای پذیرش دوره های زبان در مالتا باید هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا را نیز پرداخت نمایید، نکته ای که شایان ذکر می باشد این است که میزان هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا با توجه به نوع کالج در این کشور متغیر است چرا که اگر شما در کالج های دولتی آموزش ببینید میزان هزینه کمتری باید پرداخت نمایید و در کالج های زبان انگلیسی که به صورت خصوصی در مالتا وجود دارد بی شک هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا بیشتر خواهد شد.

مالتا اقامت دائم

کشور مالتا به عنوان یک کشوری که عضو اتحادیه اروپا می باشد دارای متقاضیان زیادی برای دریافت ویزا است، این کشور به خاطر شرایط مناسبی که برای تحصیل و آموزش زبان دارد روز به روز بر متقاضیان ویزای این کشور را رو به افزایش می برد.

برخی از افراد با اخذ ویزای مالتا در صدد این می باشند تا بتوانند اقامت دائم مالتا را بدست آورند، این موضوع امکان پذیر می باشد اما برای انجام آن متقاضی مالتا اقامت دائم را باید به این صورت اخذ کند که حداقل ۴سال قبل از ارائه درخواست باید در مالتا حضور داشته باشد و این حضورمی تواند به صورت ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری و… باشد که فرد با توجه به شرایط خود میتواند یکی از این روش ها را انتخاب کرده و اقامت موقت در مالتا را داشته باشد.

شایان ذکر می باشد که این اقامت قابل تمدید می باشد و فرد با توجه به شرایط و قوانین می تواند اقامت خود را تمدید نماید، برای دریافت شهروندی و اقامت دائم باید به چند نکته توجه فرمایید یکی از این نکات داشتن مهارت زبان انگلیسی می باشد، نکته ی دیگر این است که فرد نباید به هیچ عنوان تخلف مالی و جرم و جنایتی مرتکب شده باشد.

در واقع باید به دولت مالتا این را ثابت کند که برای دولت هیچ گونه ضرری نخواهد داشت و اگر بتواند مدارکی دال بر سود آوری برای دولت مالتا نیز ارائه دهد می تواند از شانس بیشتری برای دریافت اقامت دائم مالتا برخوردار شود.

نکته دیگر این است که برای دریافت ویزای مالتا باید هزینه ای را درنظر داشته باشید همانند هزینه آموزش زبان انگلیسی در مالتا، باید هزینه های اخذ ویزای تحصیلی و یا ویزای سرمایه گذاری را پرداخت نمایید تا بتوانید برای دریافت اقامت این کشور مجوز دریافت نمایید.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *