آفریقای جنوبی, کاری

شرایط اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی

اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی

همواره داشتن اطلاعات در خصوص چگونگی اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی برای متقاضیان مهاجرت به آفریقای جنوبی و اقامت آفریقای جنوبی مهم تلقی می شود. ما در این مقاله لازم دانستیم مطالبی در این خصوص را برایتان به اشتراک بگذاریم.

متقاضیان عزیز برای اینکه بتوانند اقامت آفریقای جنوبی را داشته باشند و به این کشور مهاجرت کنند، می توانند همانند دیگر کشور های پیشرفته، از طرق مختلفی اقدام نمایند، یکی از راه های مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی، اخذ ویزای کاری کشور آفریقای جنوبی می باشد.

شرایط اخذ ویزای کاری آفریقا به چه صورت است؟

ممکن است سوالاتی در خصوص مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی برای متقاضیان عزیز پیش بیاید. اینکه چگونه امکان مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی وجود دارد؟ یا اینکه راه های مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی به چه صورت است؟

بهترین راه پیشنهادی، برای مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی چه می باشد؟

به طور کلی می توان گفت: برای مهاجرت به کشور های اروپایی، اصولا بهترین و امن ترین و کم هزینه ترین راه، مهاجرت از طریق تحصیل و اخذ ویزای کاری، می باشد.

متقاضیانی که برای ادامه تحصیل قصد مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی را دارند، می توانند با اخذ ویزای تحصیلی در رشته مورد نظر خود، وارد کشور آفریقای جنوبی گردند و بعد از اتمام تحصیل خود می توانند برای اخذ اقامت مجدد در کشور آفریقای جنوبی، به اداره مهاجرت کشور آفریقای جنوبی، مراجعه نمایند و برای اخذ ویزای کاری و اقامت موقت خود در کشور آفریقای جنوبی اقدام نمایند و بعد از سپری شدن مدت زمانی می توانند برای اقامت دائم کشور آفریقای جنوبی و تابعیت کشور آفریقای جنوبی، اقدام نمایند.

کشور آفریقای جنوبی و مهاجرت به آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی، یک فرصت استثنایی برای کسانی است که می خواهند در کشوری دیگر، زندگی، تحصیل و کار آفرینی بهتری داشته باشند که با هزینه های پایین تری اما کیفیت به نسبت بالا بتوانند زندگی و کار خود را سپری نمایند و از طرفی دارای امکاناتی خوب در زمینه: بهداشت، آموزش و پرورش، ورزشی و … باشد.

در بین اکثریت مردم کشور آفریقای جنوبی، زبان انگلیسی جز پر کاربرد ترین و پر محاوره ترین زبان می باشد و به همین دلیل باعث شده است اقامت راحت تری را برای مهاجران خارجی فراهم آورد.

البته می توان گفت که کشور آفریقای جنوبی به ثباتی که در بازار سیاست آن برقرار است، شوق مهاجران بسیاری را برای اخذ ویزای کاری کشور آفریقای جنوبی، بر انگیخته ساخته است.

معرفی و نیم نگاه کوتاهی به موقعیت کشور آفریقای جنوبی برای مهاجرت

کشور آفریقای جنوبی، کشوریست با ۱۱ زبان رسمی دنیا، که در پایین ترین قسمت قاره آفریقا واقع شده است.

کشور آفریقای جنوبی تاریخ متفاوتی را نسبت به دیگر کشورهای آفریقایی تجربه کرده است. مهاجرت اروپایی‌ها به آن و موقعیت استراتژیک دریایی آن سبب شد تاریخ پرفراز و نشیبی را داشته باشد.

از مهم‌ترین کشور هایی که تحت حمایت مستقیم قدرت های اقتصادی، همچون آمریکا و انگلستان فعالیت میکند, کشور آفریقای جنوبی است.

پیدا کردن شغل مورد نظر در کشور آفریقای جنوبی با دیگر کشور ها به میزان خیلی کم تفاوت دارد:

  • از طریق ویزای کار: متقاضی کار باید با اخذ ویزای کاری به کشور آفریقای جنوبی وارد شود و به صورت حضوری به دنبال پیدا کردن شغل مورد نظر خود باشد.
  • سایت شغلی: مانند: Careers / Gumtree / CareerJunction
  • سایت شغلی بین المللی: مانند Linkedin /  Michael Page البته می توان گفت که برای کارمندان بین المللی طراحی شده است.

مدارک لازم برای درخواست ویزای کاری آفریقای جنوبی

این مدارک باید به همراه مبلغ ویزا تحویل سفارت خانه گردد تا ویزا کاری کشور آفریقای جنوبی صادر گردد.

  1. اصل پاسپورت با حداقل زمان ۶ ماه اعتبار
  2. کارت ملی و شناسنامه ایران
  3. دو قطعه عکس ۴*۳ با زمینه سفید
  4. گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی اشتغال به کار
  5. گواهی تمکن مالی

مرحله بعد از اخذ ویزای کار آفریقا

زمانی که شغل مورد نظر شما در کشور آفریقای جنوبی مشخص شد باید کارفرما، یک دعوت نامه رسمی از شرکت خود برای شما ارسال نماید و شما باید برای اخذ ویزای کاری کشور آفریقای جنوبی دعوت نامه رسمی کارفرمای خود را ضمیمه مدارکی کنید که برای دخواست ویزای کاری کشور آفریقای جنوبی ارسال می نمایید، البته باید گفت: پروسه زمانی صدور ویزای کاری کشور آفریقای جنوبی، یک الی دو هفته به طول می انجامد و برای اخذ ویزای کاری کشور آفریقای جنوبی، باید به سفارت خانه کشور آفریقای جنوبی در کشور مبدا، مراجعه حضوری داشته باشید و از مسئولین سفارت خانه بخواهید که برای تحویل مدارک ویزای کاری آفریقای جنوبی، وقتی را برای شما تعیین نمایند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *