آفریقای جنوبی, اهدای نقدی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی یکی از راه های مهاجرت به  آفریقای جنوبی می باشد. در سال‌های اخیر شاهد این موضوع بوده‌ایم که افراد بسیاری به دلایل مختلفی در صدد مهاجرت به کشوری دیگر می‌باشند و این موضوع در اکثر دنیا وجود دارد اما در بین کشورهای جهان سوم نیز بیشتر دیده می‌شود.

یکی از کشورهایی که برای مهاجرت مناسب می‌باشد کشور آفریقای جنوبی می‌باشد که افراد به روش‌های مختلفی به این کشور مهاجرت می‌کنند که یکی از روش‌های مناسب، سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی یا ثبت شرکت می‌باشد که مناسب برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند از طریق سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنند به همین خاطر ما در این مقاله به چگونگی سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی به‌ عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور شناخته شده است چرا که این کشور به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین بازارهای نو ظهور در سطح دنیا شناخته‌شده می‌باشد. همان‌طور که می دانید این کشور اقتصادی رو به رشد را دارد که شرایط را برای کارآفرینی و ایجاد کسب و کار و همچنین سرمایه گذاری در آفریقای جنوبیفراهم آورده است.

شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

  •  استخدام حداقل ۵ شهروند مقیم آفریقای جنوبی به عنوان کارمند
  •  استخدام یک حسابدار که شهروند آفریقای جنوبی باشد.
  •  ورود ۲٫۵ میلیون راند به عنوان سرمایه شرکت

اگر افرادی که فقط میخواهند اقامت  آفریقای جنوبی را داشته باشند و هزینه های سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را نمی توانند متقبل شوند ویزای کاری  آفریقای جنوبی پیشنهادی ویژه برای این افراد است. شخص مهاجر با ویزای کاری آفریقای جنوبیمیتواند برای مدت ۱ تا ۲ سال در  آفریقای جنوبی زندگی کند و دنبال کار باشد و اگر موفق به یافتن شغل مورد نظر گردد میتواند در  آفریقای جنوبی بماند. کشور آفریقای جنوبی یک کشور انگلیسی زبان است و هزینه های زندگی در  آفریقای جنوبیبسیار پایین است که این موارد می توانند از امتیازات  آفریقای جنوبی نسبت به بقیه کشورها برای مهاجرت باشد.

مزایای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی به چند روش امکان‌پذیر می‌باشد که بی‌شک می‌توان گفت: مناسب برای افرادی می‌باشد که از نظر مالی شرایط خوبی را دارند و می‌خواهند از طریق این روش علاوه بر کسب مزایای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی منفعت لازم را از آن ببرند و کسب درآمد کنند.

برای انجام مراحل سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی باید ابتدا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کرده و با توجه به آن در این راستا گام بردارید، شایان ذکر می‌باشد که امر سرمایه‌گذاری پیچیده است و نباید بدون مشورت گرفتن با افراد خبره در این زمینه گام در این راستا نهاد چرا که بی‌تجربگی و بی‌دانشی می‌تواند شما را با شکست مواجه نماید.

مزایای سرمایه گذاری در  آفریقای جنوبی به این شرح می‌باشد:

  • در کشوری سرمایه‌گذاری انجام خواهید داد که ثبات اقتصادی و سیاسی دارد.
  • فراوانی نیروی کار ماهر و نیمه ماهر در آفریقای جنوبی
  • هزینه مناسب کسب و کار به نسبت دیگر کشورها
  • شما در کشوری سرمایه‌گذاری خواهید کرد که زیر ساخت‌های آن با استاندارهای جهانی برابری دارد.
  • می‌توانید با سرمایه گذاری در آفریقای جنوبیاقامت دائم این کشور را به دست آورید.

مراحل انجام سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

یکی از روش‌های سرمایه گذاری ثبت شرکت در این کشور می‌باشد. برای انجام این عمل شما باید مراحل انجام سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت را انجام دهید، برای انجام این مراحل ابتدا باید یک طرح توجیهی اقتصادی تهیه نمایید که در آن اهداف طرح را بیان کرده باشید.

به زبان ساده‌تر باید برنامه کاری خود را به  از اهداف کار بگویید و اینکه چه انتظاراتی از کار می‌رود را بیان نمایید توجه داشته باشید که تهیه بیزنس پلان بسیار مهم می‌باشد به همین خاطر باید از طریق افرادی این کار را انجام دهید که در این زمینه مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند.

برای ثبت شرکت باید ابتدا ساختار شرکتی مناسبی را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید و بعد از آن باید تیم مدیریتی خود را مشخص کرده و میزان سهام هر فرد را معین نمایید، بعد از انجام تمامی مراحل به‌صورت قانونی و با توجه به قانون تجارت کشور آفریقای جنوبی شما می‌توانید سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را آغاز نمایید.

مدارک لازم

برای سرمایه گذاری در  آفریقای جنوبیشما نیاز به ارائه مدارکی دارید که این مدارک به ای شرح می‌باشد :

  • بیزنس پلان
  • اساسنامه شرکت
  • میزان سرمایه اولیه
  • افتتاح حساب در یکی از بانک‌های آفریقای جنوبی
  • نام شرکت
  • هماهنگی‌های لازم با وزارت خارجه و وزارت بازرگانی
  • مشخص کردن مکانی به‌عنوان شرکت
  • مشخص کردن تعداد سهامداران
  • گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه
  • گذرنامه
  • کارت شناسایی

اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری

افرادی که می‌خواهند اقامت دائم را از طریق سرمایه گذاری در این کشور را  به دست آورند باید این نکته را به خاطر داشته باشند که این مهم زمانی به دست خواهد آمد که شما گزارش مثبتی از عملکرد کاری خود به دولت آفریقای جنوبی یارائه داده باشید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که برای درخواست ویزا مدارک خود را به سفارت ارائه می‌دهید و نتیجه آن بعد از چند هفته برای شما صادر می‌گردد در صورت تائید و موافقت سفارت و صدور ویزا این نکته را به خاطر داشته باشید که صدور ویزا به معنای دریافت اقامت دائم برای شما نخواهد بود بلکه برای شما ویزای موقت صادر می‌گردد که اصولاً مدت آن یک ساله می‌باشد.

در صورت گزارش مثبتی از عملکرد سرمایه‌گذاری شما در این کشور مدت ویزا برای شما تمدید می‌گردد و بعد از گذشت سه سال شما می‌توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایید.

نکات مهم در خصوص اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری

البته باید بدانید که دریافت اقامت دائم از این طریق در آفریقای جنوبی به راحتی امکان‌پذیر نیست و باید شما شرایط لازم را داشته باشید به طور مثال: می‌توان به این مورد اشاره کرد فرد نباید در مدتی که در این کشور است تخلف مالی و یا مالیاتی داشته باشد و باید طبق قوانین تمام مالیات‌ها را سر وقت به اداره مالیات تسلیم کرده باشد.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم در این مدت باید متقاضی سرمایه اصلی شرکت را از کشور خارج نکرده باشد و اگر این اتفاق رخ دهد فرد نمی‌تواند برای دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در  آفریقای جنوبی اقدام نماید.

سرمایه گذاری در  آفریقای جنوبی امری پیچیده می‌باشد که باید با توجه به دانش و تجربه افراد متخصص گام در این عرصه بگذارید.

مقالات مرتبط با آفریقای جنوبی:

  1. مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی
  2. تحصیل داروسازی در کشور آفریقای جنوبی
  3. تحصیل در دوره های زبان آفریقای جنوبی
  4. اقامت پس از تحصیل در آفریقای جنوبی
  5. هزینه تحصیل و زندگی در آفریقای جنوبی

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *