اسلواکی

دوره های زبان در اسلواکی

دوره های زبان در اسلواکی

آیا تمایل دارید در دوره های زبان در اسلواکی شرکت کنید؟ آیا خواهان دستیابی به اطلاعاتی در رابطه با دوره های زبان مختلف در کشور اسلواکی همچون شهریه شرکت در این دوره ها هستید. ما در این مطلب شما را با این دوره ها بیشتر آشنا خواهیم کرد. علاوه بر این، به اطلاعاتی همچون مدارک مورد نیاز برای شرکت در دوره های زبان، شهریه مورد نیاز برای شرکت در این دوره ها و پاسخ سوالاتی در رابطه با نحوه گذراندن این دوره ها بپردازیم.

آشنایی با دوره های زبان در اسلواکی

دوره زبان اسلواکی در کالج ها و دانشگاه های مختلف این کشور برگزار می شود. دانشجویان بین المللی که خواهان مهاجرت تحصیلی به کشور اسلواکی هستند می توانند از طریق شرکت در دوره های زبان کشور اسلواکی به این کشور مهاجرت کنند. شما متناسب با سطح زبان خود می توانید اقدام به یادگیری زبان انگلیسی یا زبان اسلاوین کنید. خوشبختانه کالج ها و دانشگاه های این کشور اقدام به ارائه ی دوره های مختلف در سطوح پایه، متوسط و پیشرفته می کنند. دانشجویان بین الملل می توانند با توجه به نیاز ها و علاقه ی خود در یکی از سطوح فوق شرکت کنند.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در دوره های زبان در اسلواکی

از مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دوره های زبان اسلواکی می توان به مدارکی همچون پاسپورت یا گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار اشاره کرد. علاوه بر این، ممکن است کالج یا موسسه مربوطه از شما مدرک سپری کردن دوره های زبان انگلیسی و یا اسلاوین تمکن مالی بخواهد. به همین خاطر، پیشنهاد می شود قبل از هر گونه اقدامی برای شرکت در این دوره ها به سایت موسسه ی مربوطه مراجعه کرده و به دقت مدارک مورد نیاز برای شرکت در این دوره ها را بررسی کنید.

هزینه اپلای و شرکت در دوره های زبان در اسلواکی

هزینه اپلای و شرکت در دوره زبان اسلواکی با توجه به شهر مدنظرتان، شیوه اپلای، نوع زندگی، موسسه یا دانشگاهی که از آن پذیرش دارید و عوامل دیگری متغیر است. به همین علت، نمی توان مبلغ مشخصی برای شرکت در دوره زبان اسلواکی تعیین کرد. به طور حدودی می توان گفت هزینه کورس زبان انگلیسی 3500 یورو و اسلواک 2500 یورو برای یک سال خواهد بود. شما به عنوان دانشجو یا زبان آموز بین الملل می توانید با مدیریت بودجه ی خود، در میزان هزینه های مصرفی خود صرفه جویی کنید.

دوره های زبان در اسلواکی در چه کالج ها و موسساتی ارائه می شود؟

احتمالا برایتان سوال پیش آمده دوره زبان اسلواکی در چه موسسات و دانشگاه هایی ارائه می شود، برای پاسخ به این سوال باید گفت دوره های زبان اسلواکی در موسسات و کالج هایی همچون کالج های ذیل ارائه می گردد:

  • کالج SJSI

دوره های زبان این کالج از ماه سپتامبر آغاز می شود. زبان آموزان ایرانی که خواهان شرکت در این دوره ها هستند می توانند از ماه آگوست یا زودتر برای شرکت در این دوره ها اقدام نمایند. شما می توانید زبان های مختلف را از سطح پایه تا پیشرفته در این کالج آموزش ببینید.

  • کالج بین المللی براتیسلاوا

این کالج که در پایتخت اسلواکی واقع است اقدام به ارائه دوره های زبان مختلف به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، فشرده، گروهی، مخصوص بزرگسال، مخصوص کودکان و… می کند. هر مهاجر متناسب با نیازها و علاقه خود می تواند از خدمات ارائه شده در این کالج بهره مند شود. علاوه بر زبان اسلواکی، زبان ایتالیایی، زبان انگلیسی، زبان فرانسه و زبان آلمانی هم در این کالج تدریس می شوند.

  • کالج ویستا

این کالج اقدام به ارائه ی دوره های زبان خارجه همچون انگلیسی در تجارت، انگلیسی در سفر و… می کند. از جمله زبان هایی که در این موسسه آموزش داده می شوند، می توان به زبان عربی، انگلیسی، روسی، فرانسه، آلمانی و اسلوین اشاره کرد.

شما متناسب با هدف، نیاز و علاقه مندی هایتان می توانید در دوره زبان اسلواکی مدنظرتان شرکت کنید. حتما برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی آوات ارتباط برقرار کنید.

مزایای شرکت در دوره های زبان کشور اسلواکی

اسلواکی کشوری واقع شده در قاره اروپا است. به همین علت، هر ساله دانشجویان بین الملل بسیاری اقدام به تحصیل در دانشگاه ها و یا دوره های زبان این کشور می کنند. اسلواکی با کشورهایی همچون اتریش، جمهوری چک، لهستان و غیره هم مرز است. همچنین، این کشور هیچگونه سخت گیری در زمینه پذیرش دانشجویان بین الملل انجام نمی دهد. به همین علت، شما به راحتی می توانید برای پذیرش در دانشگاه های این کشور اقدام نمایید. حالا بیایید نگاهی به مزایای شرکت در دوره زبان اسلواکی بیندازیم:

  • اولین مزیت، اینکه اگر شما دوره زبان اسلاوین را در اسلواکی بگذرانید امکان تحصیل رایگان در این کشور را حتی در رشته های پزشکی خواهید داشت.
  • دومین مزیت، اقامت و زندگی چند ماهه در یک کشور اروپایی است. اگر علاقه مند به زندگی در یکی از کشورهای اروپایی هستید، می توانید در دوره زبان اسلواکی شرکت کرده و از این مزیت برخوردار شوید.
  • مزیت سوم، یادگیری زبان انگلیسی یا اسلواکی در این کشور است. با شرکت در دوره زبان اسلواکی می توانید علاوه بر یادگیری زبانی دیگر با فرهنگ این کشور آشنا شوید.
  • مزیت چهارم، دسترسی به طبیعت بکر و زیبای این کشور است. اسلواکی پر از کوه ها، دشت ها، دره ها و دریاچه ها است. در ضمن، این کشور از طبیعت چهار فصل برخوردار است که خود مزیت دیگری برای مهاجران ایرانی است.

جمع بندی

در آخر، امیدواریم این مطلب شما را با دوره زبان اسلواکی بیشتر آشنا کرده باشد. اگر خواهان شرکت در این دوره زبان هستید حتما اطلاعات دقیقی درباره مدت زمان تحصیل در این دوره و یا شهریه آن از موسسه مهاجرتی آوات کسب کنید. به این ترتیب، از مشکلات آتی جلوگیری کرده و با خیال راحت می توانید برنامه های آتی خود را بچینید.

در پایان

برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی دریافت مشاوره از کارشناسان آوات و خدمات ما در زمینه امور مهاجرتی کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و… می توانید در ساعات کاری از طریق شماره های ثابت نوشته شده در سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها استفاده فرمایید. اگر خواستار دریافت مشاوره هستید، می توانید با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرتی آوات از آن بهره مند شوید.

 

سوالات متداول

1. آیا برای پذیرش در دوره زبان اسلواکی نیازمند به ارائه مدرک زبان هستم؟

خیر، شما بدون ارائه مدرک زبان می توانید در این دوره ها متناسب با سلیقه و نیازتان شرکت کنید.

2. آیا می توانم در دوره زبان اسلواکی شرکت کرده و سپس برای مهاجرت تحصیلی یا کاری در این کشور اقدام کنم؟

بله، می توانید با شرکت در دوره های زبان اسلواکی شرایطی ایده آل برای تحصیل خود در دانشگاه های این کشور فراهم کنید. در ضمن، اگر خواهان کار در اسلواکی هم هستید می توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

3. پس از گذراندن دوره های زبان اسلواکی از دانشجویان آزمون گرفته می شود؟

بله، پس از سپری شدن دوره زبان با هدف بررسی میزان یادگیری دانشجو از او آزمونی گرفته می شود. عدم قبولی در این آزمون می تواند باعث سختتر  شدن مسیر اپلای برای دانشگاه های این کشور شود.

4. آیا پس از موفقیت در آزمون زبان باید شهریه ای برای تحصیل در دانشگاه های اسلواکی پرداخت کرد؟

باید گفت تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان است. اما اگر خواهان تحصیل در دانشگاه های خصوصی یا کالج های نیمه دولتی هستید، نیازمند پرداخت شهریه هستید.

5/5 - (24 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *