ثبت شرکت, مالتا

ثبت شرکت در مالتا

افرادی که علاقمند به اخذ اقامت کشور مالتا می باشند باید در ابتدا روشی که می خواهند از طریق آن اقامت این کشور را بدست بیاورند را انتخاب نمایند, اگر شما در تصمیم گیری دچار تردید می باشید می توانید با مشاورین ما در این زمینه مشورت نمایید تا آنان با توجه به شرایط شما روش مناسب را برایتان پیشنهاد کنند. در این مقاله توضیحاتی درباره ثبت شرکت در مالتا داده شده است.

ثبت شرکت در مالتا

ثبت شرکت در مالتا یکی از راه های رایج اقامت کشور مالتا می باشد مالتا یک کشور کوچک در جنوب اروپا می باشد و همه ساله افراد بسیاری برای گردشگری به این کشور سفر می کنند, در این میان افرادی نیز از طریق ویزای تحصیلی و ویزای کاری اقدام به اخذ تابعیت این کشور می کنند, ما در این مقاله ثبت شرکت در مالتا را برایتان شرح خواهیم داد تا با شرایط ثبت شرکت در مالتا و اینکه با ثبت شرکت در مالتا می توانید به اقامت دائم این کشور دست یابید یا خیر و تمامی اطلاعاتی که باید در خصوص مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مالتا بدانید را برایتان شرح خواهیم داد.

روش های اخذ اقامت و تابعیت مالتا

همانطور که در ابتدا گفتیم روش های اخذ اقامت و تابعیت مالتا متعدد می باشد, روش هایی مانند ویزای تحصیلی مالتا, ویزای کاری مالتا , ثبت شرکت در مالتا و خرید ملک در مالتا می باشد که ما این مقاله را برای افرادی که علاقمند به سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالتا می باشند تهیه کرده ایم.

حال شاید از خود بپرسید که چرا کشورمالتا را برای ثبت شرکت انتخاب می کنند ؟ در اینجا باید خدمتتان عرض کنیم که این کشور کوچک اروپایی دارای منابع طبیعی بسیاری می باشد و اقتصاد پیشرفته ای که روزبه روز در حال توسعه می باشد سرمایه گذاران بسیاری را ترقیب به ثبت شرکت در مالتا کرده است تا به این وسیله بتوانند اقامت این کشور اروپایی را کسب نمایند.

افرادی که تمایل به ثبت شرکت در مالتا را دارند باید اطلاعات کاملی از این کشور کسب نمایند و قبل از هر اقدامی باید بدانند که این نوع فعالیت تجاری که می خواهند در مالتا شروع کنند موفق خواهد شد یا خیر و اینکه با توجه به شرایط حاکم در مالتا, مردم بهایی برای این نوع فعالیت تجاری پرداخت خواهند کرد؟

مالتا به دلیل آنکه با دیگر کشورهای اروپایی دارای روابط خوب دیپلماتیک می باشد به همین خاطر نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. باید بدانید که این کشور به دلیل اینکه مکانی مناسب برای گردشگری می باشد سالانه افراد زیادی به عنوان توریست به این کشور سفرخواهند کرد و این خود موجب می شود بازار کار خوبی در این کشور حاکم باشد.

موفق شدن در یک فعالیت تجاری به موقعیت اقتصادی و بازار کار آن کشور بستگی خواهد داشت که مالتا جزو آن دسته از کشورهایی می باشد که تمام این مزایا را در بر دارد.

روش ها ی ثبت شرکت در مالتا

شما می توانید به سه روش شرکت تضامنی, مشارکت محدود و شرکت با مسئولیت محدود,  ثبت شرکت در مالتا را تجربه نمایید, که مناسب ترین نوع آن شرکت خصوصی با مسئولیت محدود می باشد.

زمانی که بخواهید ثبت شرکت در مالتا  را تجربه کنید باید یک سری مراحل را گام به گام سپری نمایید, مهمترین قسمت ثبت شرکت در مالتا تفاهم نامه و اساسنامه شرکت می باشد که باید تمامی اطلاعات لازمه در آن ذکر شود, این اطلاعات شامل موارد ذیل می باشد.

  • در اساسنامه باید نوع شرکت را مشخص نمایید
  • نامی که برای شرکت انتخاب کرده ودر دفتر کشور مالتا ثبت شده است
  • نام تمامی سهامداران و آدرس محل سکونت آن ها
  • نوع فعالیت تجاری
  • میزان سرمایه اولیه در ابتدای ثبت شرکت
  • نام مدیر و یا مدیران و تعداد آنها
  • محل مشخص شده برای شروع فعالیت تجاری

مناسب ترین نوع ثبت شرکت

همانطور که گفتی مناسب ترین نوع ثبت شرکت به صورت شرکت خصوصی با مسئولیت محدود می باشد این نوع با توجه به نوع کسب و کار در کشور مالتا بسیار ایده آل می باشد.

با توجه به قوانین ثبت شرکت در مالتا در این روش (شرکت خصوصی با مسئولیت محدود ) حداقل سرمایه ای که در ابتدا نیاز می باشد 1500 یورو است, در شرکت خصوصی باید حتما نام دو سهامدار حضور داشته باشند و با یک مدیر و یک منشی می توان یک شرکت را ثبت نمود.

برای ایجاد کسب و کار در کشور مالتا و ثبت شرکت در مالتا شما به تنهایی نمی توانید مجوز لازم جهت فعالیت تجاری در این کشور را کسب نمایید و برای بدست آوردن این مجوز ها باید به کمک یک وکیل ثبت شرکت این مسیر را طی نمایید اما قبل از به خدمت گرفتن یک وکیل مناسب و با تجربه شما باید نوع فعالیت و توانایی های خود را بسنجید و تمام جوانب را در نظر گرفته و سپس برای ثبت شرکت در مالتا قدمی محکم بردارید.

شما باید در ابتدای امر نوع فعالیت را مشخص کنید و امکان هر گونه مشکلی را برای خود در نظر بگیرید, بعد از آن باید به دنبال نامی برای شرکت خود باشید که تکراری و تقلید از برند خاصی نباشد و منحصر به نوع فعالیت تجاری خودتان باشد.

بعد از انتخاب نامی مناسب و اطمینان از هدفی که در سر دارید باید با یک وکیل ثبت شرکت قراردادی منعقد نمایید که طی این قرارداد وکیل موظف می باشد که تمامی مراحل را طی زمان مشخص شده سپری کرده و ثبت شرکت در مالتا را با موفقیت انجام دهد.

تمام مجوزاتی که جهت ثبت شرکت در مالتا نیاز می باشد توسط وکیل انجام خواهد گرفت اما اگر شما خود علاقمند به انجام تمامی مراحل هستید می توانید برای راهنمایی و مشاوره با وکلای باتجربه ما در زمینه ثبت شرکت در برترین کشورهای دنیا در ارتباط باشد.

زمانی که تمامی مراحل و مجوزات لازم جهت ثبت شرکت در مالتا گرفته شد, شما و یا وکیل شما باید برای درخواست ویزا به سفارت مالتا در تهران برود.

سفارت مالتا در تهران

شما برای خروج از کشور و ورود به کشوری دیگر نیازمند مجوز از کشور مقصد می باشید و این امر به دریافت ویزای کشور مورد نظر منجر خواهد شد, برای اخذ ویزای هر کشور ی باید به دفتر نمایندگی خود آن کشور رفته و درخواست ویزا و اجازه ورود به آن کشور را داد.

اما در این میان برخی از کشورها نیز وجود دارند که سفارت انها در کشور عزیزمان نمی باشد و باید برای درخواست و دریافت ویزا به کشورهای دیگری برویم که سفارت کشور مقصد در آن ها وجود داشته باشد به طور مثال می توان گفت برای دریافت ویزای کشور انگلستان شما باید به کشور ترکیه و یا امارات که در همسایگی ایران می باشند بروید و درخواست ویزا بدهید.

اما کشورهایی هم وجود دارند که دفتر نمایندگی آنها سفارت کشورهای دیگر می باشند, به طور مثال برای دریافت ویزای کشور مالتا باید به سفارت اتریش در تهران بروید.

کشور اتریش عضو اتحادیه اروپا و معاهده شینگن- قرار داد ویزای شینگن می باشد و سفارت این کشور در تهران مسئولیت صدور ویزا برای کشورهای مالتا و اسلوونی را نیز بر عهده دارد.

شما زمانی که از سفارت اتریش در تهران تعیین وقت می کنید طبق زمان و تاریخی که برایتان مشخص می شود باید با تمامی مدارکتان را حضورا” به سفارت برده و درخواست خود را ارائه دهید تا با بررسی هایی که انجام می دهند مجوز صدور ویزای مالتا توسط مامور ویزا داده شود.

مدارکی که برای درخواست ویزا باید به سفارت ارائه دهید

  • گذرنامه معتبر که حداقل سه سال اعتبار داشته باشد
  • در گذرنامه شما باید حداقل دو صفحه خالی وجود داشته باشد
  • مجوز ثبت شرکت در مالتا
  • گواهی سلامت فیزیکی
  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • شش قطعه عکس سه در چهار رنگی
  • عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد
  • تعداد اعضای خانواده و مدارک شناسایی آنها (همسر و فرزندان زیر ۱۷سال)
  • حساب بانکی معتبرو گواهی از بانک با مهر و امضای معتبر
  • تمکن مالی برای آنکه ثابت کنید توانایی پرداخت هزینه های زندگی در مالتا را دارید
  • و کلیه مدارکی که کشور مالتا از شما درخواست نماد را باید تهیه و ارائه دهید

پاسپورت مالتا

معنی پاسپورت همان شناسنامه بین المللی می باشد که زمان خروج و ورود به کشورهای خارجی از آن استفاده می شود.

افراد که پاسپورت مالتا را دارا می باشند برای سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیازی به مجور نخواهند داشت, افراد خارجی که می خواهند بعد از ورود به این کشور از طریق ثبت شرکت در مالتا, پاسپورت این کشور را دریافت نمایند باید شرایط ویژه ای را داشته باشند که مهمترین آنها سن می باشد.

سن فرد متقاضی باید 18 سال باشد و برای دریافت پاسپورت باید خود شخصا درخواست دهد, درخواست او باید کتبی باشد به طوری که فرد فرمی را تکمیل کرده و فردی که از نظر دولت مالتا واجد شرایط است باید آن را تایید و امضا کند.

این فرد باید کسی باشد که دولت مالتا او را به عنوان فردی معتمد بشناسد و مورد قبول دولت مالتا باشد.

اصولا بعد از تکمیل فرم و اثر انگشت 4 روز زمان خواهد برد تا پاسپورت مالتا آماده شود.

شما بعد از آنکه مجوز لازم برای ثبت شرکت در مالتا را دریافت کردید به شما یک ویزای یک ساله داده خوهد شد و شما در این یک سال به فعالیت در این کشور خواهید پرداخت و زمانی که مدت این ویزا به اتمام رسید می توانید آن را تمدید کنید و بعد از 5 سال می توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

مزایای ثبت شرکت در مالتا

شما با ثبت شرکت در مالتا می توانید کسب و کار خود را رونق دهید زیرا این کشور دارای اقتصادی پیشرفته می باشد و روابط خوبی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارد که بزرگترین مزیت برای سرمایه گذاران به حساب خواهد آمد.

بصورت آزادانه و بدون آنکه بخواهید ویزا دریافت نمایید می توانید به کشورهای اروپایی و عضو شینگن سفر کنید.

زمانی که شما مهاجرت به مالتا از طریق ثبت شرکت در مالتا را انتخاب می کنید برای دریافت اقامت دائم نیازی نیست که خرید ملک در این کشور را انجام دهید.

دیگر نکته مهمی که باید خدمتتان عرض کنم این می باشد که نیازی نیست شما مدرک زبان داشته باشید زیرا در برخی از کشورها برای صدور ویزا و اخذ اقامت باید مدرک زبان داشته باشید اما کشور مالتا این سختگیری را انجام نمی دهد و شما می توانید دوره های زبان را در خود کشور مالتا سپری نمایید.

شما می توانید به راحتی در بانک ها و موسسات اعتباری در اروپا حساب باز کنید و با اخذ اقامت این کشور شما دیگر مشکلات تحریم و نگرانی های کسب و کار و به خطر افتادن فعالیت تجاری خود به خاطر تحریم را نخواهید داشت.

میزان مالیاتی که دولت مالتا از شما خواهد گرفت بسیار ناچیز می باشد در واقع شما در کشور اروپایی زندگی خواهید کرد که بسیار ارزان می باشد.

اگر علاقمند به ادامه تحصیل نیز هستید می توانید به تحصیل رایگان در این کشور وکشورهای اتحادیه اروپا بپردازید.

مالتا یک کشور امن می باشد که زمانی که اقامت آن را کسب کنید تحد پوشش بیمه های درمانی تا پایان عمر قرار خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید از بانک های این کشور وام هایی جهت خرید ملک و… گرفته و از تسهیلات آنها استفاده نمایید.

همانطور که پیش تر خدمتتان عرض نمودیم برای ثبت شرکت در مالتا نیازمند کمک و راهنمایی افرادی متخصص در این زمینه می باشید زیرا اگر کوچکترین نقصی در مدارک و مراحلی که باید طی شود صورت پذیرد متاسفانه درخواست شما به مشکل خواهد خورد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *