ثبت شرکت

ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت در خارج از کشور و بخصوص ثبت شرکت در اروپا از خدمات تخصصی ” موسسه حقوقی مهاجرتی آوات ” است. در ادامه مزایای ثبت شرکت در اروپا، بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت در خارج از کشور و همچنین ثبت شرکت در کشورهای حاشیه خلیج فارس را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج از کشور

برای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی، آمریکا و… در ابتدا باید یک مشاوره تخصصی در این زمینه داشته باشید، چرا که قوانین هر کشور با کشور دیگر برای ثبت یک شرکت متفاوت است، تفاوت هایی مانند:

  • طرح توجیهی (بیزنس پلان)
  • میزان سرمایه ای که باید در حساب شرکت برای افتتاح  واریز شود
  • تعداد افراد بومی که باید در شرکت استخدام شود
  • میزان گردش مالی
  • میزان مالیات و….

برای آگاهی از تمامی شرایطی که برای ثبت شرکت در خارج از کشور یا ثبت شرکت در اروپا مورد نیاز می باشد، با مشاورین ” موسسه حقوقی  مهاجرتی آوات ” تماس حاصل نمایید.

مزایای ثبت شرکت در اروپا

در ذیل مزایای ثبت شرکت در اروپا شرح داده شده است.

۱. اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت (برای تمام اعضای خانواده)

یکی از مهم ترین مزایایی که از ثبت شرکت در اروپا عاید ما می شود اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت می باشد. بدین ترتیب شما با ثبت یک شرکت در کشوری اروپایی بعد از مدت مشخصی و البته با ارائه مدارک دال بر فعالیت تجاری در کشور مورد نظر می توانید به اقامت دائم و در نهایت پاسپورت آن کشور برسید.

ذکر این نکته لازم است که از ابتدای فعالیت شرکت می توانید برای خود و خانواده تان اقامت بگیرید و در آنجا از تمام امکانات زندگی در یک کشور اروپایی بهره مند شوید. در اروپا کشورهای متعددی وجود دارند که بعد از ثبت شرکت و ارائه گزارش سالانه فعالیت شرکت می توانید به اقامت آن دست یابید اما در این بین تعداد معدودی از کشورها وجود دارند که قوانین راحت و هزینه های پایینی برای ثبت شرکت دارند که در ادامه آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد.

۲. تسهیل معاملات تجاری با کشورهای خارجی

یکی دیگر از مزایای مهم ثبت شرکت در خارج از کشور تسهیل معاملات تجاری است. بدین ترتیب افراد تاجر و همچنین شرکت های تجاری می توانند با ثبت شرکت در یک کشور اروپایی روند صادرات و واردات کالاها و خدمات خود را تسهیل کنند. با ثبت شرکت در یک کشور اروپایی علاوه بر اینکه می توانید از برند شرکت خارجی خود برای افزایش اعتبار کالاهای خود در داخل ایران استفاده کنید می توان محدودیت های ناشی از تحریم های سیاسی علیه ایران را به نوعی رفع کنید.

بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت در خارج از کشور

در این جا ما بهترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج از کشور معرفی خواهیم کرد:

ثبت شرکت در مجارستان

اولین و بهترین پیشنهاد ما ثبت شرکت در مجارستان است. می توان گفت که راحت ترین روند ثبت را دارد و حداکثر ۶ ماه ثبت شرکت انجام می شود. از دیگر مزایای ثبت شرکت در مجارستان مالیات پایین این کشور است. مالیات در مجارستان کمتر از ۱۰ درصد می باشد که پایین ترین میزان مالیات را در اروپا دارا می باشد.

از دیگر نکات جالب توجه در مورد کشور مذکور این است که مجارستان دومین بازار ثروتمند دنیا را دارد. این موضوع هم برای کسانی که به دنبال تجارت پر سود هستند بسیار مهم است که کشور مقصد بازار خوبی داشته باشد. همچنین مجارستان از لحاظ جغرافیایی بسیار ایده آل است و در قلب اروپا قرار دارد که دسترسی به کل اتحادیه اروپا را تسهیل می بخشد.

یکی دیگر از مزایای بسیار جذاب ثبت شرکت در مجارستان اعطای اقامت به مدیر عامل و اعضای خانواده وی (فقط فرزندان زیر ۱۸ سال) می باشد. با توجه به این که کشور مجارستان عضو پیمان شنگن می باشد می توان با اخذ کارت اقامت مجارستان به سرتاسر حوزه شنگن بدون محدودیت سفر کنند و حتی در کشور دیگری زندگی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ثبت شرکت در مجارستان را مطالعه بفرمایید.

ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان هم دارای مزایای متناسب با خود می باشد. برای ثبت شرکت در گرجستان نیازی به ارائه گواهی تمکن مالی نخواهید داشت. همچنین پروسه انجام ثبت شرکت در این کشور حداکثر 2 ماه می باشد که مدت زمان ایده آلی است.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در گرجستان اخذ اقامت موقت برای مالک شرکت و اعضای خانواده وی بعد از اتمام پروسه ثبت شرکت است. بعد از این که ثبت شرکت در گرجستان به پایان رسید به شما اقامت موقت داده می شود. بعد از 4 تا 5 سال اقامت موقت و داشتن فعالیت تجاری و همچنین پرداخت مالیات می توانید اقامت دائم دریافت کنید.

یکی از نکات مثبت ثبت شرکت در گرجستان هزینه های پایین ثبت شرکت در این کشور می باشد. البته این کشور هم اکنون عضو حوزه شنگن نمی باشد اما  تا سال 2020 به عضویت پیمان شنگن در خواهد آمد که این موضوع هم می تواند نکته مثبتی برای سرمایه گذاری ارزان در زمان حال در این کشور و در آینده بهره برداری عالی از این فرصت باشد.

تنها موضوعی که در مورد ثبت شرکت در گرجستان باید مورد توجه قرار گیرد این است که حتما باید بیزنس پلان داشته باشید.

جهت دریافت اطالاعات کامل تر مقاله ثبت شرکت در گرجستان را مطالعه فرمایید.

ثبت شرکت در اسلواکی

در حال بروز رسانی…

در حال حاضر می توانید مقاله ثبت شرکت در اسلوکی یا مقاله ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اسلواکی را مطالعه بفرمایید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *