انگلستان, ثبت شرکت

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

یکی از کشورهایی که علاقمندان زیادی از سراسر دنیا برای مهاجرت دارد، انگلستان می باشد که متقاضیان زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل، کار و زندگی از روش های مختلف خود را به این کشور می رسانند. کشور انگلستان به عنوان دومین کشور معتبر در دنیا بعد از آمریکا می باشد به همین منظور تقاضا از سراسر دنیا برای این کشور زیاد می باشد همچنین به دلیل قوانین آسان این کشور در ثبت حقوقی، سرمایه گذاران خارجی در صدد ثبت شرکت در انگلستان می باشند تا کسب و کاری جدید را در این کشور راه اندازی نمایند.

اقتصاد انگلستان

در ابتدا توضیحی مختصر در زمینه اقتصاد انگلستان خدمتتان ارائه می دهیم تا به صورت مختصری با شرایط اقتصادی این کشور آشنا شوید اما اگر تمایل به کسب اطلاعات کامل تر دارید می توانید قبل از هر اقدامی از طریق ویزای توریستی انگلستان یک سفر کوتاه مدت به این کشور داشته باشید.

در این سفر شما از نزدیک با شرایط کسب وکار و بازار کار در انگلستان آشنا می شوید و این سبب می شود که بتوانید تصمیم بهتری در راستای اهداف خود داشته باشید وبا یک برنامه ریزی دقیق مسیر موفقیت در ثبت شرکت در انگلستان را هموارتر نمایید.

کشور انگلستان در سده دوازدهم تا سیزدهم میلادی در اقتصاد جهش چشم گیری را شاهد بوده است که این جهش سبب شد که جمعیت این کشور رو به افزایش رود، همانطور که می دانید اقتصاد انگلستان در رتبه چهارم جهان قرار دارد و یکی از اقتصادهای بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است.

به صورت نسبی کشور انگلستان به دلیل نرخ پایین بیکاری، نرخ پایین تورم و همچنین پایین بودن نرخ بهره می توان به جرات گفت که یکی از نیرومند ترین اقتصاد های اروپا را در اختیار دارد، این کشور با تدابیری که برای سرمایه گذاران خارجی سنجیده است امکانات مناسبی را برای ثبت شرکت در انگلستان برای سرمایه گذاران خارجی فراهم آورده است.

انواع ثبت شرکت در انگلستان

  • ثبت شرکت در انگلستان به صورت سهامی
  • ثبت شرکت در انگلستان با مشارکت محدود
  • ثبت شرکت در انگلستان از طریق نمایندگی شرکت خارجی
  • ثبت شرکت در انگلستان با مسئولیت محدود

گزینه ثبت شرکت در انگلستان با مسئولیت محدود به عنوان رایج ترین نوع ساختار شرکتی در انگلستان شناخته شده می باشد و به عنوان محبوب ترین نهاد در سراسر دنیا به حساب می آید، این نوع نهاد ها مختص کسب و کار های کوچک می باشد و حداقل سهامداران برای تشکیل این شرکت ها دو نفر می باشد.

برای ثبت شرکت در انگلستان به صورت مسئولیت محدود سهامداران با توجه به میزان سرمایه ای که وارد شرکت می کنند دارای تعهد می باشند وهر سهامدار با توجه به میزان سرمایه دارای تعهدات می باشد.

ثبت شرکت در انگلستان با مسئولیت محدود در واقع به عنوان یک شرکت مستقل معرفی شده است که در اداره ثبت شرکت ها در کشور انگلستان به ثبت رسیده است، جالب است بدانید که جزییات کمپانی و شرکت شما در پایگاه اطلاعاتی این اداره قرار گرفته است و مردم می توانند با وارد شدن به پایگاه اطلاعاتی ثبت شرکت ها اطلاعات جزیی از شرکت شما و نوع فعالیت تجاری شما و همچنین خدمات شما را بدست آورند.

جالب است بدانید که یکی از دلایلی که سبب شده است سرمایه گذاران بسیاری به کشور انگلستان روی آورند این میباشد که شرکت های بزرگ در سراسر دنیا یک نمایندگی در کشور انگلستان دارند و دلیل این موضوع که تمام شرکت های بزرگ شعبه ای در داخل انگلستان دارند این است که انگلستان به عنوان مرکزیت در دنیا در انجام امور بازرگانی می باشد.

شما می توانید به راحتی با ثبت شرکت در انگلستان در صورت داشتن یک آدرس، از هر کجا دنیا که بخواهید کالایی خریداری نمایید و در آدرس مشخص شده در انگلستان آن را دریافت کنید وسپس به کشور عزیزمان ایران ارسال کنید،

تمامی شرکت های ثبت شده با مسئولیت محدود در انگلستان می توانند برای شروع فعالیت خود یک حساب بانکی در شعبه های این کشور افتتاح نمایند.

چگونگی ثبت شرکت در انگلستان

برای ثبت شرکت در انگلستان که تمام امور به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، نیازی به حضور فیزیکی شما در انگلستان نمی باشد و شما می توانید به صورت آنلاین انجام دهید و تنها کافی است که شما مدارکتان تکمیل شده باشد.

توجه داشته باشید که داشتن طرح توجیهی اقتصادی یکی از مهمترین اصل این امر می باشد که در آن شما باید فعالیت تجاری خود را معرفی کرده و اهداف این طرح را بیان کنید توجه داشته باشید که در این بیزنس پلان باید انتظاراتی که از برنامه تجاری نیز می رود ذکر شده باشد و به نوعی یک برنامه کاری به دولت انگلستان ارائه خواهید داد که طبق این برنامه کاری برای شما این مجوز را خواهد داد که در کشور انگلستان به کسب و کار بپردازید.

بعد از تنظیم بیزنس پلان شما باید یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید، در انتخاب نام مناسب دقت فرمایید و باید به گونه ای این نام را انتخاب کنید که تکراری نباشد و قابل تلفظ برای عموم باشد و همچنین نوع فعالیت شما در این نام انتخابی مشخص گردد و زمانی که نام شرکت می آید همه متوجه شوند که شرکت در چه زمینه ای فعالیت می کند.

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است مشخص نمودن آدرس دقیق شرکت به صورت واقعی می باشد به همین خاطر برای انجام ثبت شرکت در انگلستان باید حتما محلی را به عنوان انجام فعالیت های تجاری انتخاب نمایید و آدرس و شماره تلفن و شماره فکس را به ثبت برسانید.

بعد از آن طبق قوانین ثبت شرکت ها باید از اداره مالیات یک کد شناسایی مالیاتی دریافت کنید، اگر شما این کد شناسایی را نداشته باشید در واقع اجازه فعالیت تجاری و ثبت شرکت در انگلستان را نخواهید داشت.

انجام هماهنگی ها ی لازم با ادراه بازرگانی و امور خارجه کشور انگلستان به عهده شما خواهد بود اما در صورتی که با وکلای ما قرارداد منعقد نمایید از ابتدا تمامی مراحل را انجام خواهند داد و شما در انتها می توانید بار سفر را بسته و به کشور انگلستان عزیمت کنید.

وقت سفارت انگلستان

طرح توجیهی اقتصادی را برای دولت انگلستان ارسال کنید و با تایید آن مجوز شروع فعالیت تجاری به شما داده خواهد شد و شما باید یک وقت سفارت انگلستان تنظیم نمایید و در تاریخ مشخص شده با مدارک تکمیل شده به آنجا بروید، بعد از بررسی هایی که بر روی مدارک شما انجام خواهند داد ویزای یک ساله صادر می گردد، برخی از افراد گمان می کنند که دریافت این ویزا  را کسب کرده اند، اما این گونه نمی باشد و شما تنها اجازه اقامت موقت یک ساله را گرفته اید و زمانی می توانید این مدت را تمدید نمایید که شرایط خاصی را داشته باشید.

داشتن شرایط به این معنی می باشد که شما باید در طول دوره ای که در انگلستان فعالیت تجاری را آغاز کردید گزارشی جهت ارائه به اداره کار انگلستان تنظیم نمایید این گزارش یک ساله باید به قدر محکم و قدرتمند باشد که دولت انگلستان مطمئن گردد که این فعالیت و سرمایه گذاری به سود دولت می باشد و برای شما مدت ویزا را تمدید نماید.

بعد از مدت سه سال زمانی که متقاضیان فعالیت تجاری خود را آغاز کردند و مالیات های مقرر شده از سمت اداره مالیات را به موقع پرداختت کردند و همچنین هیچگونه جرمی و یا تخلف مالی را مرتکب نشدند می توانند برای دریافت اقامت دائم برای خود و خانواده (همسر و فرزندان زیر۱۸سال) اقدام نمایند و اقامت دائم کشور انگلستان را از طریق صبت شرکت در انگلستان دریافت نمایند.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان

  •  شما نیازی به خرید ملک نخواهید داشت.
  • با ثبت شرکت در انگلستان شما دارای اعتبار بیشتری در عرصه فعالیت های تجاری  دریافت خواهید کرد.
  • دیگر برای همیشه از نگرانی هایی مانند: تحریم رهایی خواهید یافت و با خیالی آسوده میتوانید به فعالیت تجاری خود بپردازید.
  • بدون هیچ محدودیتی می توانید در بریتانیا شرکت ثبت کنید.
  • بی شک در بازارهای جهانی دسترسی پیدا خواهید کرد.
  • ثبت شرکت در انگلستان با سرعت بالا انجام میگیرد و در مقابل هزینه کمی را در بر خواهد داشت.
  • برای ثبت شرکت در انگلستان نیاز به حضور فیزیکی شما نخواهد بود.
  • شما می توانید اقامت دائم انگلستان را بعد از سه سال بدست آورید.
  • به راحتی می توانید از امکانات رفاهی و خدمات درمانی این کشور استفاده کنید.
  • نیازی نیست برای انجام ثبت شرکت در انگلستان به این کشور سفر کند.
  • حتی با یک نفر نیز می توانید شرکتی در انگلستان ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در انگلستان

  • اسکن گذرنامه متقاضی
  • گواهی سلامت پزشکی
  • پیرینت گردش حساب
  • شناسنامه
  • عدم سوء سابقه
  • آدرس محل زندگی و ترجمه یکی از قبوض برق آب و یا گاز
  • داشتن مدرک آیلتس حداقل ۴٫۵

زمانی که شما در کشور انگلستان شرکتی ثبت می کنید می توانید برای تکمیل کادر شرکتی خود از نیروی کار متخصص و تحصیل کرده در این کشور به راحتی بهره مند شوید چرا که به دلیل بالا بودن نرخ بیکاری در این کشور شما مشکلی با استخدام نیروی کار نخواهید داشت.

نکته ای جالب که باید خدمتتان عرض کنیم این است که دولت انگلستان با تدابیری که اندیشیده است الویت هایی را برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته است تا برای سرمایه گذاران داخلی و این موضوع به این معنا می باشد که میخواهد به عنوان مکانی لیبرال برای جلب اعتماد سرمایه گذاران خارجی به حساب آید.

البته این موضوع به معنای این نمی باشد که هیچ گونه محدودیتی در سرمایه گذاری خارجی وجود نخواهد داشت، اما می توان گفت که در اکثر سرمایه گذاری های خارجی محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

در برخی از مکان های کمتر توسعه یافته  اگر سرمایه گذاران بخواهند شرکت را در آن مناطق راه اندازی کنند از کمک های مالی دولت بهره مند خواهند شد و زمانی که در کشور انگلستان شرکت فعالی به ثبت برسد مطمئن باشید که دولت انگلستان کمک های مالی فراوانی را برای شرکت های فعال لحاظ کرده است.

یکی از شهر های مهم در عرصه کار و اقتصاد در کشور انگلستان شهر لندن می باشد که دارای شعبه های فراوانی از بانک ها می باشد و شرکت های بزرگ اکثرا در این شهر شعبه دارند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *