ثبت شرکت

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در اروپا در سال 22-2021 دارای قوانین خاصی است که باید به آن توجه کرد. در این مقاله شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را بررسی می کنیم. روش های متنوعی برای مهاجرت به اروپا وجود دارد، که یکی از این روش ها اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت است که هم ساده تر از دیگر روش ها است و هم این که ارزان تر از بقیه روش ها به حساب می‌آید. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هر کشوری امکان این که شرکتی را در آن ثبت کنید وجود ندارد زیرا بعضی از کشورهای اروپایی قوانین سختی را برای ثبت شرکت در نظر گرفته اند که به این صورت کار برای اخذ اقامت خیلی سخت می شود.

البته در این بین کشور هایی  وجود دارند که به راحتی و با کمترین هزینه می‌توان شرکت را در آن جا ثبت کرد و از طریق آن بتوان مراحل اخذ اقامت را به راحتی انجام داد.

چه کشورهایی کمترین هزینه را بابت ثبت شرکت در اروپا اخذ می کنند؟

از مزایای ثبت شرکت در اروپا این است که شما می‌توانید در کشوری که قوانینی راحتی دارد این کار را انجام دهید و با گرفتن اقامت آن کشورها به دیگر کشورهای اروپایی سفر کنید و نیاز به ویزا ندارید همچنین می توانید در کالج های معتبر دیگر کشورها بدون هیچ نگرانی ناشی از وضعیت اقامت با ویزای خود در آن کالج ها ثبت نام کنید. از دیگر مزایای این طرح این است که فرد می‌تواند پس از ثبت شرکت و دریافت اقامت برای دیگر افراد خانواده خود هم درخواست دهد و به راحتی با استفاده از اقامت خود آن ها را هم واجد شرایط اقامت کند.

همچنین اگر قصد توسعه شرکت خود را دارید حوضه اروپا بهترین نقطه در جهان برای این کار است. شما در این منطقه می توانید به راحتی با دیگر شرکت های تجاری به داد و ستد بپردازید و از این طریق شرکت خود را توسعه دهید.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت

در این بین بعضی از کشورها شرایط سختی برای دریافت اقامت دارند که بهتر است برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در این کشورها اقدام نمایید که می‌توان از کشورهایی نظیر آلمان و انگلیس اشاره کرد. آن طرف ماجرا هم کشورهایی وجود دارد که به راحتی می‌توان با صرف هزینه مناسب شرکتی را ثبت کرد و از آن طریق اقدام به مهاجرت نمود، برای مثال کشورهایی نظیر لهستان و اوکراین و یا لیتوانی.

یکی از مهم ترین روش هایی که می توان به وسیله آن هزینه کمتری را برای ثبت شرکت در اروپا انجام داد این است که در کشوری که قوانین ساده تری دارند اقدام به ثبت شرکت کرد. اگر فرد دارای ایده ای جدید یا سودآور باشد بسیاری از کشورها با استفاده از بسته های تشویقی که دارند مقصد خوبی برای فرد می‌باشند. البته در این میان ایجاد شرکتی که به عنوان زیر مجموعه شرکتی بزرگتر باشد هم هزینه های ثبت را بسیار پایین می آورد و هم هزینه مالیات را به حد قابل قبولی کاهش می‌دهد.

ثبت شرکت در اروپا - لهستان

ثبت شرکت در لهستان

در لهستان برای ایجاد شرکت و ثبت آن قوانین بسیار راحتی در نظر گرفته شده است. از جمله این ها می‌توان به حداقل سرمایه برای ثبت شرکت که حدود 1500 یورو است اشاره کرد. همچنین دیگر نیاز به استخدام افراد برای شرکت وجود ندارد و از طرفی مدت زمان رسیدگی به درخواست ثبت شرکت در حدود 3 روز کاری است. این یعنی کمترین میزان در بین دیگر کشور های اروپایی. از دیگر نکته های  که می توان به آن اشاره کرد این است که نرخ مالیات سالیانه در این کشور بسیار پایین است و از طرفی هزینه های زندگی هم به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین می‌باشد.

با توجه به شرایط گفته‌ شده یکی از بهترین مقصدهایی که می توان از طریق آن اقدام به ثبت شرکت و در نهایت اقدام به درخواست اقامت نمود کشور لهستان است.

برای آگاهی بیشتر: ثبت شرکت در لهستان

ثبت شرکت در لیتوانی

دیگر کشوری است که بعد از لهستان از نظر راحتی برای اخذ اقامت و ثبت شرکت به صرفه است. در این کشور نرخ هزینه های زندگی به نسبت دیگر کشورهای اروپایی کمتر است. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در حدود 2000 یورو است. به دلیل آن که هزینه های زندگی در این کشور پایین است می توان گفت یکی از مقصدهای مهم برای ثبت شرکت برشمرد.

زیرا اولا این که هزینه زندگی در این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی کمتر است و دومأ تمامی مقررات برای ثبت شرکت خیلی راحت تر شده است.

برای آگاهی بیشتر: ثبت شرکت در لیتوانی

ثبت شرکت در اروپا - مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

یکی دیگر از کشور هایی که ثبت شرکت در آن به نسبت دیگر کشورهای اروپایی راحت تر و با قیمتی ارزان تر امکان پذیر است، کشور مجارستان می‌باشد. به نحوی که در این کشور با حداقل سرمایه می توان شرکتی را به ثبت رساند. همچنین نرخ مالیات در این کشور برای شرکت ها پایین می‌باشد.

از طرفی در کشور مجارستان طرح های تشویقی بسیار خوبی برای مهاجران در نظر گرفته شده است تا در این کشور شرکت خود را ثبت کنند.

برای آگاهی بیشتر: قوانین ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در اروپا - انگلیس

ثبت شرکت در انگلستان

در بین کشورهای اروپایی کشور انگلستان یکی از سخت ترین کشورها از نظر قوانین موجود برای ثبت شرکت است. در نتیجه کار را برای اخذ اقامت از این طریق سخت تر می کند. برای مثال در انگلستان حداقل موجودی باید در حساب شرکت برای ثبت آن وجود داشته باشد. همچنین باید حتما یک حسابدار برای شرکت از همان روز اول تعیین کرد. با توجه به نوع شرکت و میزان سرمایه موجود در شرکت باید تعدادی را استخدام کرد.

برای آگاهی بیشتر: ثبت شرکت در انگلستان

اگر به فکر اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت هستید حتما از موسسات مهاجرتی معتبر مشاوره بگیرید. ثبت شرکت در اروپا پیچیدگی های خاص خود را دارد که قبل از اقدام باید به طور کامل بررسی شود. به طور مثال برخی کشورها شرایط بهتری برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دارند اما از لحاظ اقتصادی جز کشورهای سطح پایین اروپا محسوب می شوند. در مقابل اگر هدف شما صرفا دریافت اقامت نیست و صاحب کسب و کار بوده و به فکر توسعه کسب و کار خود هستید، مسلما کشورهای با اقتصاد قدرتمند نظیر آلمان گزینه بهتری برای شما خواهند بود.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

4.7/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مرتبط

  1. Mohamad Bazmandegan گفت:

    سلام
    آيا در حال حاضر خدمات اخذ اقامت از طريق ثبت شركت در كشورهاي اروپايي رو دارين؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و درود
      بله برای کشورهای اسلواکی، مجارستان و لهستان میتونید اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *